Versenyek, az én szememen keresztül

Versenyek, az én szememen keresztül

Brutálfutás, ahogy én küzdöttem le…

2017. június 19. - SándorMiki

Amióta a BSI megálmodta ezt a versenyt (6 éve), csak a tavalyit hagytam ki, sérülés miatt. Tehát, mondhatjuk, hogy rákattantam. :-) Az idei versenynek úgy álltam neki, hogy nem rohanok, hanem élvezni fogom és minden akadálynál mosolyogni fogok. :-) Ezt maradéktalanul be is tartottam, majdnem… :-)

De kezdjük az elején. Miért is szeretem ezt a versenyt? Mert ez a verseny egy csodálatos kikapcsolódás családoknak! Én a délutáni futamok egyikére szoktam nevezni, így nem kell korán kelnem, az akadályoknál a víz is felmelegedett már és  minden sarasabb. :-) :-)

A pálya szalaggal ki van jelölve, de a családtagok, szurkolók simán bemehetnek bármelyik akadályhoz és szurkolhatnak a szeretteiknek. Egy szabály van csak, oda kell figyelni, hogy a versenyzőket ne zavarjuk! Nekem az nagyon jó érzés, hogy a kedvesem és a gyerekeim testközelből szurkolhatnak nekem!

A verseny napján a kis családommal kimentünk és feltérképeztük a pályát. Már jó előre kinézték, hogy melyik akadályoknál fognak szurkolni, fotózni. :-)

Ahogy megnéztünk egy előfutam rajtját, láttam rajtuk, hogy mennyire élvezik, mennyire felpörögtek, tapsoltak, mosolyogtak… Ezen nem is csodálkozom, hisz fél perccel a rajt előtt megszólal az AC/DC - Hell Bells száma és amikor Angus Young belecsap a gitárba, lecsapódik a motor cross pálya indító kapuja és rohanás felvenni a cipőt és kezdődhet a verseny. :-)

A verseny sajátossága, hogy a rajtnál zokniban vagy mezítláb toporgunk és várjuk a start jelet, mert a cipőnk 4-5 méterrel az indítókapu előtt van szépen lerakva. Ez az első feladat, gyorsan belebújni a cipőbe és usgyi :-)  Az első feladat az Indul a bakterház nevet kapta. :-) Minden egyes akadályhoz egy filmcímet párosítottak, mint pl. Szakasz, Köd, Titanic, Túl a sövényen…

Az előző évekhez képest bővültek az akadályok, picit hosszabbak, picit nehezebbek lettek a régi akadályok is, de ennek ellenére élveztem újra, hogy átmehetek gyerekbe és bokáig érő sárba/vízbe kocoghatok és összekenhetem magam "büntetlenül".

Azt azért érdemes tudni, hogy a verseny végére minden testnyílásod teli lesz sárral/kosszal, de hidd el, ez nem fog érdekelni. :-) Már a verseny után azon gondolkozol, hogy jövőre, hogyan szervezd meg, hogy itt legyél és újra malackodj egy nagyot. Nekem az idei annyira jól sikerült, hogy jövőre a lányom is indulni fog, a Kedvesem pedig már eljátszik a gondolattal, hogy mi lenne, ha….

 A verseny légköre annyira magával ragadó volt, hogy "megfertőződtek" ők is. :-)  Ehhez kellettek, hogy a szervezők ötösre vizsgázzanak!! Köszönet nekik!!

Mondanom sem kell egy apának/anyának a legnagyobb élmény, ha a gyermekével együtt lehetnek újra "gyerekek".

Zárásként csak azt kívánhatom, hogy jövőre gyere el nézőként, mert a pálya mindenkinek nyitva van, és "fertőződj" meg!  ;-) :-) :-)

19357606_118338308764432_1092723946_n.jpg

19397869_118338005431129_1248025606_n.jpg

19389671_118338155431114_453969652_n.jpg

19369630_118337762097820_765301276_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sandormiki2.blog.hu/api/trackback/id/tr2412606645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása